پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۰۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۴۵۶ مورد

سه شنبه ٢١ آذر ١٣٩٦ ساعت ١٣:٣٥ ب.ظ   ( بازدید : 443 نفر )

جلسه بازنگری عملکرد سایت معاونت غذا و دارو با حضور معاون ، مدیران و کارشناسان غذا و دارو معاون وب سایت روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش « وب دا » دکتر « علی یوسفی » معاون غذا و دارو نیز در این جلسه به اهمیت فعال بودن  سایت در بارگذاری اخبار مربوط به این حوزه تاکید کرد و افزود : هر محتوا ، آیین نامه و دستور العمل با تایید مدیر مرکز حق بارگذاری دارد و برای هر مدیریت مستقل یک رابط سایت باید در نظر گرفته شود.

همچنین معاون وب سایت روابط عمومی دانشگاه در این جلسه با اشاره به اهمیت معاونت غذا و دارو و اطلاع رسانی اخبار مربوط به این حوزه بیان کرد : بازنگری سایت معاونت غذا و دارو و فعال شدن این سایت و تولید اخبار و محتوای علمی کمک می کند تا به اهداف کلی برنامه عملیاتی معاونت غذا و دارو از جمله  کاهش عوامل خطرو بیماریهای واگیر و افزایش دستیابی مردم  به فرآورده های سالم و ایمن دست یافت.

مهندس « پورخیاط » در ادامه تصریح کرد : بیان اخبار و محتوای آموزشی و علمی باید برگرفته از منابع معتبر باشد تا از طریق رسانه ها و کانال های خبری این اطلاعات از منبع معتبر دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار بگیرد.

در پایان جلسه به رابطین انتخاب شده برای مدیریت های معاونت آموزش های لازم در خصوص فعال نمودن سایت توسط مهندس پور خیاط ارائه شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.