پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۰۲۸ مورد

چهارشنبه ٢٢ آذر ١٣٩٦ ساعت ٩:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 512 نفر )

قائم مقام رئیس دانشگاه در جشنواره هفته پژوهش و فناوري ، درخشش خوب پژوهشگران برتر دانشگاه در استان را قابل تقدير عنوان کرد .

به گزارش وب دا دكتر"علي حجازي" در جشنواره هفته پژوهش و فناوری و مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه اظهار داشت: برگزاري اين جلسات باعث افتخار و از نظر علمي و حتی اعتقادي ارزشمند است.

وی افزود: با وجود بالغ بر 150 نفر عضو هيئت علمي در دانشگاه اميدواريم تعداد مقالات افزايش یابد .

وي تصريح كرد:از پتانسيل هاي دانشجويي بايد استفاده كنيم و با توجه به وجود يك هزار و ٨٠٠ دانشجو بايد به همين حدود پروپوزال داشته باشيم و٤٠ تا ٥٠ درصد آن ها تبديل به مقاله شود.

وي به اهميت پژوهش اشاره كرد و اظهار داشت : امروزه علم، بستر توسعه است و جريانات را به جلو پیش مي برد و ما هم با اين رويكرد در دانشگاه حركت مي كنيم.

وي توضيح داد:مسأله پژوهش بايد آنقدر مطرح و مورد تشويق قرار بگيرد كه تبديل به يك باور، رويكرد و استراتژي شود.

وي عنوان كرد: افزايش دادن تعداد پژوهش ها خيلي حايز اهميت نيست ، اين كه رويكرد را در فرهنگ سازماني باور كنيم و تعميم دهيم، بزرگترين هدف درحوزه پژوهش است.

دکتر «حجازی» در پایان تصریح کرد: پژوهشگران دانشگاه به منظور کاربردی بودن تحقیق و پژوهش، باید به مشکلات مردم در حوزه سلامت، بهداشت و درمان توجه ویژه داشته باشند، بطوریکه نتایج این پژوهش ها بتواند گره ای هرچند کوچک از مشکلات این حوزه را مرتفع سازد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.