پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۸۱۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۵۹۹ مورد


مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگداشت حادثه جان باختن دریانوردان عزیز کشورمان در حادثه کشتی سانچی در مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا در این مراسم که با قرائت زیارت پر فیض عاشورا و با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر حراست، مدیر فرهنگی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مسئولان و کارکنان برگزار شد ، دکتر ابراهیم زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی و تسلیت حادثه تلخ و غم بار جان باختن دریانوردان کشورمان اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بحران های مختلف پشتوانه نظام و انقلاب بود و تصمیماتی می گرفت که در ابعاد مختلف مدیریتی کشور اثرگذار بود .

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر و تاکید بر این که انقلاب دستاورد های بسیاری داشت و باید قدر این نعمت الهی را دانست ،تصریح کرد : برنامه های متعددی در دانشگاه به این مناسبت برگزار می شود که از آن جمله جشن بزرگ انقلاب خواهد بود .

بر پایه این گزارش در پایان این مراسم ضمن حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه و نثار فاتحه ، با آرمان های بلند انقلاب تجدید پیمان گردید .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.