پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۸۷۳ مورد

سه شنبه ٢٤ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١٤:٤٢ ب.ظ   ( بازدید : 460 نفر )

روابط عمومی ها در ارتقای سطح سواد سلامت جامعه از جایگاه والایی برخوردار هستند .

به گزارش " وب دا " معاونت بهداشتی دانشگاه در نشست کارشناسان روابط عمومی های زیر مجموعه معاونت بهداشتی که با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ، معاونین روابط عمومی ، روئسا و مسئولین روابط عمومی شبکه ها و مراکز بهداشتی برگزار شد ، بیان کرد : مردم از  تنوع و حجم خدماتی که در سیستم دانشگاه ارائه می شود اطلاع ندارند و این اطلاع رسانی یکی از وظایف روابط عمومی ها است که  باید صورت پذیرد.

دکتر " سید احمد هاشمی "  با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت زیر ساختها در حوزه بهداشت توسعه یافته است تصریح کرد : روابط عمومی ها باید مردم را از نوع خدمات و تعداد خدماتی که ارائه می شود آگاه کنند و وقایع و اخبار را به موقع به مدیران اطلاع دهند .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز در این نشست بیان کرد : معاونت بهداشتی یکی از حساس ترین و پر خبرترین حوزه های دانشگاه است و این مستلزم احیای جایگاه روابط عمومی های زیر مجموعه این معاونت و انسجام آنان است.

مهندس " پیمان فیضی " تصریح کرد : روابط عمومی ها می توانند با تولید محتوا و آگاه سازی مردم از خدماتی که در مراکز بهداشتی و شبکه ها ارایه می شود سطح سواد سلامت جامعه را افزایش دهند.

مهندس " پور خیاط " معاون سایت روابط عمومی دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ایجاد ساختاری یکپارچه در حوزه روابط عمومی ها اظهار کرد : رویکرد نوین روابط عمومی دانشگاه به دنبال ارتقای سطح سواد رسانه ای روابط عمومی ها است تابا تولید و تحلیل محتوا ، افکارسنجی و مدیریت وقایع خدمات دانشگاه را در جامعه برجسته نمایند.

لازم به ذکر است در این نشست مشکلات موجود در حوزه روابط عمومی های تابعه معاونت بررسی شد و  تبادل نظر صورت گرفت.


منبع : معاونت بهداشت دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.