پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۱۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۳۰۰ مورد


همایش توجیهی دهمین المپیاد علمی دانشجویان و آیین شروع به کار رسمی باشگاه المپیادی‌های دانشگاه برگزار شد .

 به گزارش وب دا این همایش به منظور آشنایی دانشجویان با المپیاد، حیطه‌های المپیاد و اساتید راهنمای حیطه‌ها با حضور مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، مسئول واحد استعداد درخشان و المپیاد علمی دانشجویی و اساتید راهنمای المپیاد در محل سالن شهید نودهی دانشکده پزشکی و پرستاری و مامایی برگزار شد.

به گفته «محبوبه طباطبایی چهر» مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه ،در این همایش دانشجویان با چگونگی و روند برگزاری ، حیطه‌های شش گانه و منابع معرفی شده برای هر حیطه آشنا شدند. همچنین اساتید راهنمای حاضر در مراسم حیطه مربوط به خود را تشریح نمودند و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

وی تصریح کرد :تعدادی از دانشجویانی که در دوره‌های پیشین المپیاد علمی دانشجویی شرکت داشته‌اند نیز به بیان تجربیات خود در این خصوص پرداختند.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی انجام شده و با کمک اساتید راهنمای حیطه‌ها و سایر اساتید دانشگاه شاهد کسب موفقیت و رتبه‌های در خور دانشگاه توسط دانشجویان باشیم.

دکتر «محدث حکاک» مسئول واحد استعداد درخشان و المپیاد علمی دانشجویی نیز در این آیین با اعلام  شروع به کار رسمی باشگاه المپیادی‌های دانشگاه گفت: دانشجویانی که در هر دوره از المپیاد علمی دانشجویی شرکت کنند به عضویت این باشگاه پذیرفته می‌شوند.

به گفته وی دانشجویان شرکت کننده در دوره‌ پیشین المپیادها ، اولین اعضای باشگاه المپیادی‌های دانشگاه هستند .

در پایان این مراسم از اساتید راهنما و دانشجویان شرکت کننده در دوره پیشین المپیاد علمی دانشجویان تقدیر به عمل آمد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.