پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۰۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۵۶۰ مورد

چهارشنبه ٢٥ بهمن ١٣٩٦ ساعت ٩:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 410 نفر )

مجمع خیرین سلامت با بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی ، به عنوان بازویی توانمند برای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در گسترش امور سلامت جامعه عمل می کند.

به گزارش « وب دا » مشاور رئیس دانشگاه در امور خیرین و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان با بیان این مطلب گفت : علیرغم نوپا و جوان بودن مجمع خیرین سلامت و با توجه به سابقه ای که ایرانیان در امر سلامت مردم داشته و دارند ، امروز شاهد سازماندهی حدود 250 شعبه مجمع خیرین سلامت در کشور هستیم.
« صفاری » تصریح کرد : مجمع خیرین سلامت با هدایت اصولی و ساماندهی کمک ها و مشارکت های مردمی بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان از کمک های خیرین را جذب کرده در بخش زیرساخت ها در حدود 4 هزار و 300 مرکز درمانی در کشور ساخته است.
این مسئول در ادامه تاکید کرد : تامین شرایط مناسب برای بخش سلامت و بهداشت جامعه ، علیرغم تلاش شایسته دولت و تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه ها ، همگام با اجرای طرح تحول نظام سلامت به خصوص در حوزه بهداشت که موجب ارتقاع زیر ساخت های بزرگی شد ؛عزم ملی را می طلبد و ارتقای سلامت جامعه بدون همکاری همه دستگاه های اجرایی کشور و همه دلسوزان انقلاب میسر نخواهد شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.