پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۵۳۴ مورد


نماز ظهر امروز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به امامت حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد برگزار شد.

به گزارش وب دا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ،دکتر"حق بین"رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از امام جمعه معزز بجنورد به منظور حضور در نمازخانه ستاد دانشگاه برای نخستین بار ، دهه فاطمیه را تسلیت عرض نمود و نیز از کارکنان دانشگاه و مردم شریف استان برای خلق حماسه22 بهمن تقدیر نمود .

دکتر"حق بین" تصریح داشت: نماز ترمزی برای پیشگیری از گناهان است و همچون مداد و پاک کن ؛ ثواب ها را می نویسد و گناه را می زداید.

وی بیان داشت: همکاران دانشگاه بحمدالله در مراسم اقامه نماز در تمامی واحدهای تابعه بطور مستمر حضور دارند و بیشترین تعداد ائمه جماعات در واحدهای دانشگاه حضور دارند و کارکنان دانشگاه علی رغم اینکه کارهایشان را به نحو احسن انجام می دهند حضور پررنگی نیز در نماز های جماعت دارند و هر چند که هدف اصلی ما ارائه خدمت به مردم است اما همواره توجه به نماز اول وقت مورد توجه کارکنان و مسئولان دانشگاه بوده و هست.

وی ابراز امیدواری کرد: دانشگاه به جایگاهی برسد تا همه روزه در هر واحد تنها یک نفر پاسخگو باشد و سایرین در صفوف نماز جماعت حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد:نماز بزرگترین،بهترین و انسان سازترین موهبت است که باید به آن بپردازیم و مورد توجه ما قرار گیرد .

در ادامه امام جمعه محترم بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان نیز اظهار داشت:یکی از ویژگی های نماز اول وقت ،همراه شدن نماز ما با نماز خوبان است.

حجت الاسلام"یعقوبی" با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: پر فضیلت ترین کارها جهاد در راه خدا،نیکی به والدین و نماز به موقع است.

وی تاکید کرد:بعد از عبادت خدا چیزی بهتر از نیکی به پدر و مادر نیست و این مهم در رأس ارزش های دینی قرار دارد.

وی در ادامه نماز به موقع را نیز از بهترین کارها دانست که نشانه تقید انسان و احترام به نماز است.

وی تاکید کرد: دین اسلام بسیار به نماز اهمیت می دهد،نماز میزان است اگر کسی درست این فریضه الهی را بپا دارد خداوند نیز پاداش خوبی به او خواهد داد.

وی در پایان اظهار داشت:ان شالله خدا توفیق خواندن نمازهای به موقع را به همه عطا نماید .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.