پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۶۰۳ مورد

دوشنبه ٣٠ بهمن ١٣٩٦ ساعت ٩:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 1882 نفر )

هفته ملی سلامت مردان ایران در سال جاری به شعار « ورزش ، کلید طلایی سلامت مردان » نامگذاری شده است.

به گزارش « وب دا » مدیر گروه سلامت جمعیت ، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی با بیان این مطلب گفت : هفته ملی سلامت مردان ایران همه ساله در هفته اول اسفند ماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف جامعه در خصوص اولویت های سلامت مردان کشور برگزار می شود.

دکتر « مریم پورآدینه » تصریح کرد : در سال جاری با توجه به اهمیت ورزش و شیوع کم تحرکی در جامعه و تاثیر آن بر کلیه ابعاد سلامت، موضوع فعالیت بدنی به عنوان محور اصلی پویش فوق انتخاب و شعار « ورزش ، کلید طلایی سلامت مردان » تعیین شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته ملی سلامت مردان بیان کرد : برگزاری راهپیمایی و مسابقات ، توزیع پوستر ، تراکت و پمفلت آموزشی ، برگزاری جلسات سخنرانی در مجامع عمومی و ادارات ، ارائه خدمات سلامت ، برنامه های مختلف در صدا و سیما از جمله برنامه های پیش بینی شده در استان می باشد.

به گفته وی محور اطلاع رسانی در روزهای این هفته ( یکم الی هفتم اسفندماه ) به ترتیب به شرح زیر اعلام می شود :

نقش فعالیت بدنی در سلامت همه گروه های سنی ، نقش ورزش در کنترل عوامل خطر بیماری قلبی عروقی با تاکید بر چاقی شکمی زنگ خطر سلامت مردان ، سلامت مردان  سلامت خانواده ، ورزش همگانی و محیط زندگی حامی فعالیت بدنی ، محیط کار حامی فعالیت بدنی ، نقش ورزش در سلامت روانی و اجتماعی پدران ، ورزش و سلامت اسکلتی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.