پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۸۷۵۲ مورد


مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان از برگزاری برنامه هاي هفته ملی سلامت مردان ایران در هفته اول اسفند در اين شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش وب دا"نعمتی" ضمن اشاره به این مطلب که این برنامه ها با هدف حساس سازی مردان نسبت به سلامت خود و افزایش دسترسی آنان به اطلاعات سلامت برگزار می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به شروع برنامه خدمات نوین سلامت جهت گروه سنی 30 تا 59 سال از ابتدای سال میزان مراجعین خانم به نسبت آقایان به کلیه مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت بیشتر است که امیدواريم اطلاع رسانی در این هفته باعث حساس سازی بیشتر مردان نسبت به انجام مراقبت های دوره ای میانسالان در شهرستان شود.

وی در ادامه به بیان برنامه های شبکه بهداشت و درمان شهرستان رازو جرگلان پرداخته و گفت: طی حرکتی نمادین در روز یکشنبه که روز بدون خودرو نام گذاری گردیده، کلیه کارکنان ادارات ، پس از تجمع در محل میدان معلم شهر راز ، با هدف افزایش فعالیت بدنی بطور پیاده و یا با دوچرخه در محل کار خود حضور مي یابند.

وي همچنین به ارسال بسته های آموزشی به ادارات و اصناف، سخنرانی توسط امام جمعه محترم راز و دیگر ائمه جماعات بخش ها جهت اطلاع رسانی این هفته همزمان با ویزیت رایگان پزشک و مراقب سلامت، انجام مراقبت های دوره ای جهت مردان، برگزاری کلاس های آموزشی و مسابقات در سطح شهرستان و ادارات اشاره كرد.

"نعمتی" از کلیه ادارات دعوت نمود تا در برنامه های این هفته حضور پر شور داشته باشند و از عموم جامعه به خصوص مردان خواست تا جهت انجام مراقبت های دوره ای به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت مراجعه نمایند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.