پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۷۱۸ مورد


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، معاون بهداشتی و کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به همراه بخشدار غلامان، و جمعی از مسئولان شهرستان از ادارات تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و ... در کنار "گروه پیاده روی صبحگاهی بانوان" روستای سوخسو رحیمی، به پیاده روی در یک مسیر حدود یک کیلومتری پرداختند.

همچنین حضور یک گروه از دانش آموزان، حال و هوای پرنشاطی به این پیاده روی بخشیده و حضور جمعی از آقایان روستا این پیاده روی هر روزه بانوان را به یک "همایش بزرگ خانوادگی" تبدیل کرد.

آقای "اسحاق ساعدی" که از اهالی روستای سوخسو رحیمی و همچنین از همکاران شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان می باشد، در گفتگو با روابط عمومی گفت: این گروه که به صورت خودجوش، باهدف حفظ سلامت و توسط بانوان این روستا تشکیل شده، طی چندین ماه اخیر به صورت منظم، صبح هر روز، در یک مسیر مشخص، در اطراف روستا پیاده روی می نمایند.
وی افزود: این گروه با ۵ نفر فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر در حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر عضو ثابت دارد.

آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن تبریک ولادت با سعادت دخت پیامبر گرامی اسلام، حضرت فاطمه صدیقه (س) ، از بانوان روستا به دلیل تشکیل گروه پیاده روی و همکاری صمیمانه مسئولان در برگزاری این برنامه تقدیر نموده و گفت: حضور مسئولان در کنار این گروه خودجوش موجب تشویق آنان شده و همچنین آموزش و انگیزه ای جهت تشکیل این گونه گروهها در روستاهای دیگر خواهد شد.
وی همچنین به بیان نکاتی مفید، در خصوص خود مراقبتی، سبک زندگی سالم ، تغذیه و اهمیت تحرک بدنی پرداخت.

در ادامه این برنامه، جوایزی از طرف شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، بخشداری غلامان و اداره ورزش و جوانان شهرستان، به قید قرعه به حاضرین اهداء شد.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.