پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۶۱۴ مورد

دوشنبه ٦ فروردین ١٣٩٧ ساعت ٧:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 1355 نفر )

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم راز و جرگلان مستقر شده و شروع به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این اردوی جهادی صبح امروز در مسجد روستای یکه صعود سفلی با حضور آقای دکتر "ابراهیم زاده" معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، مدیر و برخی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، بخشدار، علماء و جمعی از معتمدین جرگلان برگزار شد.


آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در گفتگو با روابط عمومی، به تشریح جزئیات برنامه و نحوه ارائه خدمات این گروه جهادی پرداخت.
وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه گروه دندانپزشکان و تبریک سال نو، تصریح کرد: این گروه جهادی شامل 30 نفر از دانشجویان دندانپزشکی می باشد که در دو تیم جداگانه به سرپرستی آقای دکتر "ربانی" و آقای دکتر "جمالی" ساماندهی شده و در مراکز خدمات جامع سلامت یکه صعود، حصارچه، غلامان، کلاته ابریشم و باغلق به مدت 4 روز به ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم، جرم گیری و ...، به مردم شهرستان، خواهند پرداخت.

 آقای نعمتی افزود: محل اسکان و استراحت اردو در خوابگاههای مدارس شبانه روزی غلامان پیش بینی شده است.

در حاشیه این مراسم آقای دکتر ابراهیم زاده به همراه آقای نعمتی و سایر مسئولین از نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی گروه جهادی در دو مرکز خدمات جامع سلامت یکه صعود سفلی و باغلق بازدید نمودند.

همچنین این مقامات مسئول، ضمن بازدید از خانه بهداشت کرکولی، روند حصارکشی و بازسازی این خانه بهداشت را مورد بررسی قرار دادند.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.