پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۰۶۱ مورد


ثبت نام اینترنتی وام ضروری، وام ودیعه مسکن در سال 97 و وام تحصیلی نیمسال دوم 97-1396 آغاز شد .

به گزارش وب دا ثبت نام اینترنتی جهت وام های ضروری - ودیعه مسکن-  تحصیلی از مورخه یکشنبه 1397/01/26 شروع شده است و تا تاریخ جمعه 1397/01/31ادامه دارد و دانشجویان متقاضی می توانند به پورتال دانشجویی مراجعه نموده و تقاضای درخواست تسهیلات را اینترنتی ارائه دهند.
 لازم به ذکر است وام تحصیلی فقط به دانشجویانی که در نیمسال دوم 97-1396 ثبت نام کرده اند یا به دلیل کسر مدارک موفق به دریافت وام نشده اند ، تعلق می گیرد و این گروه می توانند برای دریافت وام تحصیلی ثبت نام نمایند. 
وام ودیعه مسکن فقط به دانشجویان متاهل تعلق گرفته و دانشجویان عزیز حتما باید قولنامه رهن منزل خود را که کد رهگیری دارد به اداره رفاه جهت بارگذاری در پرونده صندوق رفاه تحویل دهند و فرم مخصوص تقاضای وام ودیعه مسکن را تکمیل و به تایید آموزش دانشکده خود برسانند. این فرم در سایت دانشجویی در قسمت منوی سمت راست - فرم ها- فرم های اداره رفاه- فرم وام ودیعه مسکن موجود می باشد و همچنین در دانشکده ها باید به کارشناسان محترم دانشجویی فرهنگی مراجعه فرمایید. 
وام ضروری نیز به دانشجویانی که در سال اول تحصیل خود هستند تعلق نمی‌گیرد.
دانشجویان حتما از موفقیت آمیز بودن ثبت نام خود در پورتال مطمئن شوند و حتما بعد از ثبت در پورتال دانشجویان، اصل سربرگ فرم تعهد محضری را به اداره رفاه تحویل دهند و شماره حساب بانک تجارت شعبه امام خمینی را به اداره رفاه اعلام نمایند در غیر این صورت به درخواست ها ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
لازم به ذکر است به دانشجویان شهریه پرداز غیر از وام تبصره 2 (شهریه پرداز) وام های دیگر تعلق نمی‌گیرد.
دانشجویان محترم می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود با شماره تلفن 32742411-058 اداره رفاه (خانم دلاوری) تماس حاصل فرمایند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.