پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۱۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۸۴۱ مورد

پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٣٩٧ ساعت ١٢:٧ ب.ظ   ( بازدید : 746 نفر )

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه آقای دکترفخرانی مدیریت شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت و تشکر از دست اندرکاران عرصه سلامت، اظهار نمودند: ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی حاصل مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی می باشد.

این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم، با  توانی مضاعف و درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه ها ی مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.
 

به همین منظور و براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته سلامت 97 از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه  با شعار «سلامت برای همه» و با موضوع «پوشش همگانی سلامت برای همه، در همه جا» برگزار خواهد شد.

شبکه بهداشت و درمان گرمه  با وقوف کامل به اهمیت نقش حوزه سلامت در بالندگی و توسعه کشور ، به عنوان بخشی از نظام سلامت کشور ، همه تلاش خود را جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این حوزه به کار بسته و انشاالله با برنامه هایی که تدوین کرده ایم ، هدفمند تر از پیش گام خواهیم برداشت .


منبع : شبکه بهداشت و درمان گرمه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.