پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۳۵۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۳۷۷ مورد

یكشنبه ٢ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ٩:٣٠ ق.ظ   ( بازدید : 571 نفر )

خدمات بهداشتی و درمانی در قالب طرح تحول سلامت توسط 8 مرکز جامع خدمات سلامت در دورترین و محروم ترین روستاها بصورت دهگردشی و سیاری به کلیه جمعیت و گروه های هدف ارائه می گردد.

به گزارش وب دا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان  گفت:خدمات نوین سلامت، مراقبت های ادغام یافته گروه های سنی مختلف ( کودکان، جوانان، میانسالان و سالمندان) ، خطرسنجی بیماری ها و ... در کلیه مراکز و خانه های بهداشت در حال انجام می باشد.
به گفته "علی نعمتی"پیگیری احداث ساختمان جدید تسهیلات زایمانی باغلق که توسط بنیاد خیریه برکت در حال احداث است، انجام می شود و پیشرفت 75 درصدی دارد .
وی افزود: احداث، تجهیز و بهره برداری از سه پانسیون حصارچه، یکه صعود و کلاته ابریشم ( که هزینه ساخت پانسیون ها توسط خیرین نیکوکاران مفید و هزینه مبلمان و وسایل داخل پانسیون توسط شبکه بهداشت راز تامین شد)، توزیع 5 دوره سبد غذایی حمایتی برای مادران باردار با کمک بنیاد علوی در محل کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ، اجرای طرح خودمراقبتی به عنوان یک بسته مهم از طرح تحول سلامت و تربیت 1200 سفیر سلامت، برگزاری کلاس های زایمان فیزیولوژیک جهت مادران واجد شرایط شهرستان نیز از دیگر خدماتی است که در همین راستا اجرایی شده است.
وی افزود:  7 خانه بهداشت به شبکه داخلی دانشگاه جهت ثبت پرونده های الکترونیک متصل شد که در کل تعداد 16خانه بهداشت دارای اینترنت و سامانه سیب می باشند و افزودن 1 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی به شبکه داخلی دانشگاه که در حال حاضر تعداد 6 مرکز دارای اینترنت می باشند از دیگر خدماتی است که در این راستا اجرایی شده است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.