پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۴۲۲ مورد


مراسم ارتحال عالم ربانی ،مجاهد فقیه،استاد بزرگ اخلاق آیت الله مهنان نواز در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا دکتر"حق بین"رئیس دانشگاه در این آیین از دست دادن عالم جلیل القدر آیت الله مهنان نواز را به دانشگاهیان ، مردم استان و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نمود و اظهار داشت:این روحانی مبارز و عالم جلیل القدر در دوران انقلاب تا زمان حیات خود در راه اسلام و جامعه اسلامی زحمات زیادی کشید .
وی تصریح داشت: از نزدیک شاهد بودیم که آیت الله مهمان نواز همواره در صف اول مبارزان پیش قدم بودند و حضورشان به انقلابیون دلگرمی می داد و ارتحال این مجاهد فقیه را باید به همه مردم انقلابی تسلیت گفت.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ابراز امیدواری کرد که ادامه دهنده راه امام حسین،ابوالفضل العباس و امام سجاد (ع) باشیم.
وی با بیان اینکه 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست آمریکای جهان خوار در طبس است است افزود: وقتی دشمنان انقلاب نتوانستند کاری از پیش ببرند در صدد توطئه برآمدند تا کودتایی بر پا کنند که یکی از آن ها کودتای طبس بود که شکست برایشان رقم خورد و خداوند نهال این انقلاب را حفظ کرد .
دکتر حق بین با تاکید بر این که ان شاءلله همگی با اقتدار بتوانیم این انقلاب را پیش ببریم،40 سالگی انقلاب اسلامی را نزدیک خواند و گفت : باید همه ما ادامه دهنده راه بزرگمردانی باشیم که  40 سال پیش تلاش کردند تا حکومت ستم شاهی را از میان بردارند و اراده خداوند نیز با ایشان همراه بود . 
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این آیین ارتحال ملکوتی آیت الله مهمان نواز روحانی مبارز و جلیل القدر را ضایعه ای بزرگ عنوان کرد و به مردم استان تسلیت عرض نمود .
سرهنگ امیری اظهار داشت :5 اردیبهشت ماه یکی از حوادث مهم و خطرناک در جهت بر اندازی انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی رقم خورد اما به لطف خداوند مانند سایر توطئه ها شکست مقتدرانه ای صورت گرفت.
به گفته وی از بدو انقلاب دشمنان درصد براندازی انقلاب بودند و بسیار تلاش کردند ،توطئه های بسیاری برای کشور طراحی شد که از مهم ترین آن ها حضور جاسوسان آمریکا و وجود لانه جاسوسی بود و اتفاقات لحظه به لحظه کشور را مخابره می کردند تا نقاط قوت و ضعف  را بررسی کنند و متوجه شوند از چه ناحیه ای می توانند به انقلاب ضربه بزنند.
به گفته وی با به دام انداختن جاسوسان  و گروگان گیری ،اموال بسیاری که از کشور در آمریکا بلوکه شده بود باز پس گرفته شد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.