پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۵۸۱۶ مورد

چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ٩:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 1230 نفر )

رییس اداره اموال و انبارهای مدیریت مالی دانشگاه از تجدید ارزیابی قيمت دارایی های دانشگاه اعم از زمین ،ساختمان ،تاسیسات ،ماشین آلات و... براساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع خبرداد.

به گزارش وب دا "محمدزاده" عنوان نمود: از آنجایی که با تجدید ارزیابی قيمت دارایی ها ،ارزش اقلام دارایی های موجود به قیمت های روز و محاسبه استهلاك دارایی های استهلاك پذیر به قیمت های تجدید ارزیابی در سیستم مالی دانشگاه ثبت می گردد ؛در نتیجه این امر بهبود اطلاعات مالی برای تصمیم گیری های آگاهانه مالی را به همراه دارد.
وي افزود : طبق دستورالعمل ابلاغی مقرر شد تجدید ارزیابی قيمت دارایی های دانشگاه ها طی سه مرحله انجام شود که در مرحله اول زمین،ساختمان و تاسیسات و درمرحله دوم ماشین آلات و نهایتا دارائی های نامشهود دانشگاه مورد تجدید ارزیابی قرارگیرد كه این مهم با همکاری مدیریت امور فنی و مدیریت پشتیبانی دانشگاه و امور مالی واحدهای تابعه در حال انجام و پیگیری میباشد.
 وي تصريح كرد : پس از تکمیل و جمع آوری اطلاعات ، قیمت کارشناسی اموال تعیین و در سیستم حسابداری تعهدی دانشگاه ثبت میگردد.
وي همچنین با توجه به ضرورت تجدید ارزیابی قیمت داراییها به عنوان یکی از تکالیف هیات امنای دانشگاه و گزارش اقدامات انجام شده توسط حسابرس مستقل دانشگاه در جلسه آتی هیات امنا، از واحدهای تابعه درخواست نمود با توجه به فرصت محدود باقیمانده در تجدید ارزیابی دارایی ها بر اساس دستورالعمل ارسالی  تعجیل فرمایند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.