پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۳۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۹۲۳ مورد

چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ١٩:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 1577 نفر )

دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي از سال ۹۰ به دنبال جذب رشته علوم تغذیه است در حالي كه دانشگاه های معدودی موفق به جذب این رشته شده اند.

به گزارش وبدااستاد یار گروه تغذیه و بهداشت عمومی دانشکده بهداشت با تاكيد بر اين مطلب گفت:رشته علوم تغذیه جزء پر طرفدارترین و ناب ترین رشته ها در بازار کار و از نظر تنوع در بين مخاطبين به شمار می رود .
دکتر"سعید دعایی"اظهار داشت:دانشگاه های كمي در كشور توانسته اند رشته تغذیه را در مقطع کارشناسی جذب کنند و رسیدن اعضای هیات علمی به حدنصاب از مهم ترین مشکلاتی بود که سبب شد در اين سال ها این رشته در دانشگاه ايجاد نشود .
وی تاکید کرد: جزء ده دانشگاه اول کشور در زمینه جذب رشته تغذیه در مقطع کارشناسی هستیم و این امر افتخار بزرگی برای دانشگاه به شمار می رود.
وی تاکید کرد:اين دانشگاه بستر،ظرفيت ها و امکانات آموزشی،پژوهشی مطلوبی دارد و امروز بازديد اعضای بورد تخصصی تغذیه وزارت بهداشت از آزمایشگاه ،کتابخانه و فضای آموزشی ما به همين منظور انجام شد.
وی تصریح نمود :پتانسیل ايجاد و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته را داریم و از نظر استانداردها و امکانات موجود مشکلی نخواهیم داشت.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.