پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٢١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۹۳۱۷۱ مورد


جشن بزرگ روز روابط عمومي با حضور مديران ،مسئولان و همکاران روابط عمومي ادارات و سازمان هاي استان و واحدهای تابعه دانشگاه در سالن اجتماعات بيمارستان امام حسن(ع) برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه با اعلام ٢٧ ارديبهشت به عنوان روز روابط عمومي ، در اين مراسم  به گزارش كوتاهي از عملكرد سال جاري دانشگاه اشاره كرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان تنها سازماني كه پايگاه خبري مستقل و شناخته شده در كشور دارد ، به طور شبانه روزی در انعکاس اخبار حوزه سلامت و تولید محتوای آموزشی و سلامت محور تلاش می نماید .
مهندس" پيمان فيضي" افزود : پايگاه خبري وب دا در حوزه فرهنگ سازي سلامت به خوبی فعاليت مي كند.
وي تصريح كرد: روابط عمومي دانشگاه در جشنواره اخیر روابط عمومي هاي برتر استان در شاخص « اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه» برتر شد و در جشنواره کشوری سیمرغ نیز موفق به کسب مقام اول بخش عکس و مقام سوم بخش مستند گردید.
معاون آموزشي دانشگاه نيز ضمن تبريك روز روابط عمومي در اين مراسم گفت: روابط عمومي پيچيدگي هاي خاصي دارد و زحمات و تلاش همكاران در اين عرصه بركسي پوشيده نيست.
بر پایه این گزارش در ادامه برنامه های متنوعی اجرایی شد و در پایان از تمامی همکاران روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر گردید .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.