پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۳۴۸ مورد


در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات ، از کلیپ معرفی حوزه آموزش علوم پزشکی در دانشگاه با حضور مسئولان رونمایی شد.

به گزارش وب دا  در این مراسم معاون آموزشی دانشگاه تولید و تدوین این قبیل کلیپ ها را برای معرفی و شناساندن ظرفیت های دانشگاه در سطح بین المللی ضروری و بسیار مفید عنوان کرد و بیان داشت: ظرفیت‌های دانشگاه آن طور که باید معرفی نشده است و بایستی در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد. 
دکتر « گنجی » تصریح کرد : دانشگاه‌های کشور و به ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی از لحاظ آموزشی در سطح بین المللی از استانداردهای لازم برخوردار هستند و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هم اکنون می‌توانند در هر جایی از دنیا از دانش حرفه ای خود استفاده نمایند. 
وی تاکید کرد :در راستای بین المللی سازی دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی بایستی کار بیشتری انجام شود و سفارش ساخت این کلیپ نیز در همین راستا بوده است.
تصريح كرد: با وجود آن كه به توانمندي هاي خود واقف هستيم اما در عرصه بين المللي سازي نتوانسته ايم در حد ظرفيت هاي دانشگاه خود را معرفي كنيم.
وي با بيان اين كه تاكنون در جذب دانشجويان خارجي به خوبي عمل نشده است ، اظهارداشت: سايت دانشكده ها و معاونت ها به زبان انگليسي ترجمه شده است و اقداماتي به منظور جذب دانشجويان خارجي صورت پذیرفته است.
 معاون آموزشی دانشگاه از زحمات مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و همکاران پرتلاش این حوزه به جهت تولید این کلیپ تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است این کلیپ به سفارش معاونت آموزشی دانشگاه توسط مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و به کارگردانی آقای «مهدی احمدی» به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تولید شده است.

https://www.aparat.com/v/ZEp96


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.