پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۸۰۰۸ مورد

سه شنبه ١ خرداد ١٣٩٧ ساعت ٧:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 1014 نفر )

اولین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده و جمعیت شهرستان گرمه در سال97 با محوریت " تحلیل شاخص های بهداشتی سال 96" در محل مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه، اولین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده شهرستان در سال97 با هدف بررسی وضعیت تحقق و میزان دستیابی به اهداف سال 96 ، مشکلات و وضعیت موجود ، تدوین راهکارها و مداخلات  با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، کارشناسان ستادی مرکز بهداشت، مسئولین مراکز ، ماماها و کارشناسان مناطق کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در محل سالن کنفرانس مرکز بهداشت شهرستان برگزار گردید.

دکتر جلیل فخرانی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه در این جلسه  ضمن تشکر از فعالیت های موثر همکاران ، تلاش مضاعف در راستای ارتقای سطح سلامت را امری ضروری دانست و هدف از برگزاری کمیته را برای مدعوین حاضر تشریح کرد .

 سپس روند اجرایی و عملیاتی کلیه برنامه ها توسط کارشناسان هر برنامه (کودکان ، مادران، باروری سالم، میانسالان و سالمندان  ) ضمن بیان وضعیت موجود و مشکلات مشاهده شده و حدود انتظارت برای حاضرین به تفضیل بیان شد و درخاتمه  بر اساس چالش های مطرح شده ، مداخلات و راهکارهای اجرایی مورد  بحث و تبادل نظر  قرار گرفت.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان گرمه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.