پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۵۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۹۷۶ مورد

دوشنبه ٢٨ خرداد ١٣٩٧ ساعت ١٣:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 230 نفر )

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ورزش و توجه به تاثیر آن بر سلامتی و لزوم برنامه های ورزشی روزانه تاکید کرد.

به گزارش وب دا «محمد رضا رحیمی» اظهار داشت:دانشگاه توجه ویژه ای به حوزه ورزش دارد و فعالیت های ورزشی ما در چند بخش تقسیم بندی می شود.

وی افزود : بخشی از فعالیت های ورزشی مربوط به المپیادها است که در هر دو حوزه همگانی و قهرمانی نمایندگانی با پتانسیل بالا داریم و همواره در میادین متعدد صاحب عنوان هستند.

رحیمی تصریح کرد: المپیادها در حوزه قهرمانی در رشته های والیبال،بدمینتون،تنیس روی میز و در بخش همگانی در رشته های طناب زنی،دارت و ... برگزار می شوند و همواره نمایندگان دانشگاه درخشش خوبی در این مسابقات دارند .

وی گفت:بخشی از فعالیت های ورزشی دانشجویان درون خوابگاهی است و به مناسبت های متعدد شاهد برگزاری مسابقات در خوابگاه های دانشجویی هستیم.

وی به بخش عمده ای از برنامه های ورزشی در حوزه تفریحی ورزشی اشاره و افزود:تحت عنوان کاروان نشاط و سلامت عموما دانشجویان،اعضای هیات علمی و کارکنان و خانواده هایشان در همایش های پیاده روی که در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است شرکت می کنند و به طبیعت گردی و پیاده روی می پردازند.

وی اظهار کرد:زنگ سلامت نیز با نرمش و فعالیت بدنی در خوابگاه ها، دانشجویان را به تحرک وا می دارد.

وی به کسب عنوان سوم نماینده دانشگاه در المپیاد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور اشاره و تصریح کرد :سال گذشته فاطمه وحید مدال برنز المپیادهای دانشگاه های علوم پزشکی کشور را برگردن آویخت .

وی به همراهی مسئولان دانشگاه به منظور ایجاد انگیزه و دلگرمی در دانشجویان اشاره و تاکید کرد:حضور مسئولان در برنامه های متعدد ورزشی،تخصیص اعتبارات و اهدای جوایز می تواند به استقبال بیشتر دانشجویان از فعالیت های ورزشی کمک کند.

مدیر تربیت بدنی با اشاره به مشارکت بالای دانشجویان در برنامه های ورزشی تصریح کرد:سال گذشته بیش از 2 هزار مشارکت ورزشی دانشجویی داشتیم که حدود 900 دانشجوی دختر و 1400 دانشجوی پسر در برنامه ها حضور داشتند.

به گفته وی  با وجود امکانات محدود، ورزش دانشگاه در سطح بالایی است و علاقه مندی و استقبال دانشجویان از برنامه های ورزشی نیز قابل توجه است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.