پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۳۵۷ مورد

شنبه ٢ تیر ١٣٩٧ ساعت ١١:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 547 نفر )

محورهای مهم حرکت دانشگاه به سمت و سوی دانشگاه های نسل سوم بررسی و پیگیری می گردد .

به گزارش پایگاه خبری وب دا، مدیر توسعه فناوری سلامت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه گفت : دانشگاه های نسل سوم به دانشگاه های کارآفرین شهرت دارند و محوریت آن ها بر اساس کارآفرینی است.

مهندس «محمدامین یونسی هروی» افزود : با توسعه مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه و ایجاد دفتر ارتباط با صنعت، توانسته ایم در مسیر حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم گام برداریم.

وی تصریح کرد : در سال جاری به سمت ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و انجام پروژه های فناوری در سطح استان و استفاده از دانش اساتید دانشگاه برای صنایع داخل استان حرکت می کنیم تا زمینه ارتقای علمی و توسعه ارتباط دانش و تولید را فراهم سازیم.

وی شکل گیری شورای فناوری و حمایت از واحدهای فناوری دانشگاه را جزو برنامه های مرکز رشد در سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت : حمایت از اعضای هیئت علمی و دانشجویانی که ایده های منجر به کسب و کار دارند، جزو اهداف اصلی ماست .

وی خاطر نشان کرد : در زمینه ارتباط با صنعت تلاش ها بر این است که اساتید بتوانند سطح پژوهش و آموزش و خدمات صنایع مرتبط با حوزه سلامت را افزایش دهند و در واقع صنایع از دانش آکادمیک ما استفاده نمایند و دانشگاه بتواند برای بهبود کیفیت از آن ها حمایت کند.

مهندس«یونسی» بیان کرد : همکاران دانشگاه در این زمینه آیین نامه هایی را آماده کرده اند و قراردادهایی در سال جاری در زمینه ارتباط دانشگاه با صنایع وابسته بسته خواهد شد .

وی ادامه داد : برای تحقق این اهداف اتاق فکر اساتید و کارکنان دانشگاه فعال است به طوری که بتوان معضلات و مشکلات را با هم فکری و همکاری با دیگر دانشگاه ها و صنایع وابسته برطرف کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.