پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۰۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۹۹۰ مورد


هرگونه شکایت از دخالت در امور پزشکی و تجویز دارویی توسط عطاری ها باید به اداره نظارت و ارزیابی امور فرآورده های طبیعی ، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اعلام گردد.

به گزارش « وب دا » رئیس اداره نظارت و ارزیابی امور فرآورده های طبیعی ، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه با بیان این مطلب گفت : هر گونه شکایت واصله از عطاری ها بررسی می گردد و با همکاری ارگان های ذیربط اقدامات قانونی در رابطه با واحد متخلف انجام خواهد شد.

دکتر « مجبوری » تصریح کرد : گاهی در عطاری ها برخی افراد غیر متخصص اقدام به معاینه بیماران و تجویز داروهای سنتی می کنند که سلامت افراد را به خطر می اندازند.

وی با بیان اینکه برخی گیاهان دارویی دارای عوارض جانبی هستند و در صورت آشنا نبودن به میزان تجویز آن ها می توانند صدمات جبران ناپذیری به بیماران وارد نمایند، افزود : افراد در صورت برخورد با عطاری متخلف که اقدام به تجویز دارو و دخالت در امور پزشکی نموده اند باید موارد را به  معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

مژگان محمدزاده پرستار بیمارستان امام رضاجمعه ٢٩ تیر ١٣٩٧ ساعت ٢٢:٤٧ ب.ظ

باتشکر از زحمات شما .من چندین بار تجویز دارویی در عطاری معماریانی را شاهد بوده ام . هر بیماری از نوزاد تا بزرگسال راتجویز دارویی میکنن که هدف اصلی انها فروش و در امد میباشد به هر قیمتی که باشد