پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۸۶۰ مورد

پنج شنبه ٢٨ تیر ١٣٩٧ ساعت ١٢:١ ب.ظ   ( بازدید : 740 نفر )

نشست کارگروه علوم اعصاب کلان منطقه 9 آمایش کشور در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد .

به گزارش وب دا ، دبیر ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش و معاون آموزشی دانشگاه در این نشست که به منظور هم اندیشی در خصوص برنامه های عملیاتی با حضور دانشگاه های خراسان رضوی،شمالی و جنوبی و حضور نمایندگانی از مشهد،سبزوار،بیرجند،تربت حیدریه و گناباد امروز در بجنورد برگزار شد،

هدف اصلی طرح تحول در حوزه آموزش را ایجاد روحیه تیمی در قالب کلان منطقه های آمایشی عنوان کرد.

دکتر «رضا گنجی» اظهار داشت:با اجرای این طرح از انجام اقدامات موازی جلوگیری شد و با قدرت بیشتر و بطور هدفمندتری در محیط های آکادمیک کار می شود.

به گفته وی یکی از بسته های واگذار شده به دانشگاه بسته علوم اعصاب در بین دانشگاه های کلان منطقه 9 کشوری است .

وی از مهم ترین خدمات انجام شده در سال های اخیر به راه اندازی مرکز تحقیقات علوم اعصاب و ارتباط با دانشگاه های داخلی و خارجی به منظور تبادل دانشجو و استاد اشاره کرد.

به گفته وی دستاوردهای دانشگاه ایجاد محیطی ویژه متخصصین رشته های مختلف در کارگروه مشترک ،به منظور پیگیری کارهاست تا پروژه های تحقیقاتی مهم تر و تاثیر گذارتر ارائه شوند و به نسبت کارهایی که پیش ازاین تک محوری انجام می شده است ، این رویکرد مفیدتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در ابتدای راه است ،ابراز امیدواری کرد تا طی این مسیر باعث رشد و توسعه آموزش در دانشگاه ها و پیشرفت کشور گردد.

لازم به ذکر است در پایان نشست کارگروه  اعصاب کلان منطقه 9 آمایش کشور ؛برنامه بازدید از مرکز آموزشی و پژوهشی علوم اعصاب و آزمایشگاه تحقیقاتی مرکزی دانشگاه برگزار شد و بخش ICU دو در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد افتتاح گردید.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.