پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۲۶۵ مورد


نشست روئسای دانشگاه های استان به منظور هم اندیشی و هماهنگی برگزاری نهمین دوره استانی طرح ولایت دانشجویی برگزار شد .

به گزارش وب دا رئیس دانشگاه در ابتدای این نشست که به همت ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد ؛ ضمن تبریک دهه کرامت ، این ایام را سرشار از معانی، ارزش ها و مفاهیم سازنده و ارزشمند برای تعالی و تبیین فرهنگ عمیق اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد و اظهار داشت : همواره معتقد هستیم که هزینه های پیشگیری بسیار کمتر از درمان است و طرح ولایت طرحی پیشگیرانه برای واکسینه کردن جوانانمان در برابر جنگ نرم و تهاجم فکری و عقیدتی است .

دکتر « علی حق بین »تصریح کرد :این طرح همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و فرصت بسیار مغتنمی است که در قالب دوره آموزشی و تربیتی مبانی اندیشه اسلامی ؛ مشهد الرضا بار دیگر میزبان چله نشینی معرفتی صدها نفر از دانشجویان دانشگاه های استان و سراسر کشور در جوار امام رئوف باشد.

وی تاکید کرد : از آنجا که فضای مجازی ابزار قدرتمندی برای نشانه گرفتن فکر جوانان است ، با اجرای این طرح بزرگ و آموزش و ترویج مبانی اندیشه های اسلامی ،هر دانشجو به عنوان یک مُبَلّغ آگاه می تواند فضای خانواده ،دانشگاه و جامعه را مدیریت نماید .

بر پایه این گزارش در ادامه روئسای محترم دانشگاه های استان به بیان دیدگاه ها ،برنامه ها و نظرات خود در راستای اثر بخشی هر چه بیشتر طرح پرداختند و در این زمینه بحث و تبادل نظر گردید .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.