پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۹۶۷ مورد

چهارشنبه ٢١ شهریور ١٣٩٧ ساعت ١٥:١ ب.ظ   ( بازدید : 663 نفر )

جلسه کارگروه سلامت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درستاد مرکزی دانشگاه برگزارشد.

به گزارش « وب دا » در این جلسه که با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و معاون درمان دانشگاه ، رئیس سازمان اورژانس استان ، مدیرکل بیمه سلامت ، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و نمایندگانی از بهداری ارتش ، مدیریت بهداشت سپاه و سازمان انتقال خون ،بهزیستی و ... برگزار گردید، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با بیان نمونه هایی از شرایط اقتصادی قبل از انقلاب اسلامی که مطبوعات آن زمان مبنی بر وضعیت نگران کننده و بحرانی وقت به نقل از مسئولان رژیم اعلام شده بود ،اظهار داشت : انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بوده که در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده ایم و از سال 57 تا کنون این نظام روز به روز مستحکم تر شده و توانسته ایم به عنوان یک مدل خوب در جهان، جمهوری اسلامی را معرفی کنیم.

دکتر « فریمان ابراهیم زاده » افزود : در حال حاضر به دلیل تحولاتی که از بعد سیاسی در جهان رخ داده و استکبارجهانی جنگ سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی را در منطقه شروع کرده است، لازم است به منظور جلوگیری از فضاسازی های غیرواقعی به خصوص در فضای مجازی خدمات 40 ساله انقلاب به درستی به مردم معرفی شود.

وی همچنین به ضرورت هرچه باشکوه تر برگزار شدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و معرفی خدمات ارائه شده در این مدت در حوزه های مختلف تاکید کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این جلسه بیان کرد : خدمات شایانی درحوزه سلامت در استان از ابتدای انقلاب تا کنون انجام شده است که باید این توانمندی ها و خدمات معرفی گردد .

دکتر « محسن رعنایی » اضافه کرد : دربحث بیمه سلامت نیز قبل از انقلاب بیمه شده روستایی نداشته ایم اما اکنون تمام روستائیان تحت پوشش بیمه به صورت رایگان قرار دارند و 630 هزار نفر بیمه شده در استان داریم که 550 هزار نفر از آنان به صورت رایگان بیمه شده اند.

 

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان در ادامه با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بزرگترین سازان بیمه ای در کشور است ، تصریح کرد : 45 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند و با توجه به اینکه قشر وسیعی از کارگران ، مستمری بگیران ، ازکارافتادگان و بازنشستگان را تشکیل می دهند باید این خدمات به درستی معرفی می گردد.

معاون درمان دانشگاه نیز در این جلسه اظهار داشت : اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده کار ارزشمندی است که به مدیران انگیزه می دهد اما باید در این زمینه ها بیش از پیش به بحث های فرهنگی تاکید شود و بنیادهای فرهنگی را در جامعه قوی کنیم.

بر پایه این گزارش در پایان این جلسه بر اعلام موجودیت و هویت کارگروه به صورت رسانه ای ،ارائه شاخص های کلیدی- عملکردی سلامت در حوزه های مختلف به دبیرخانه کارگروه ، برگزاری جلسات به صورت منظم تا قبل از دهه مبارک فجر  و تهیه و معرفی کلیپ دستاوردهای دستگاه های مختلف و ... تاکید گردید.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.