پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۱۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۸۶۱ مورد


با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت که یکی از اهداف آن بهبود وضعیت بخش های اورژانس بوده است ، اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی دانشگاه تجهیز و نوسازی شده اند.

به گزارش « وب دا » رئیس سازمان اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه به مناسبت 26 شهریورماه « روز فوریت های پزشکی و اورژانس » و چهل و سومین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی ، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی  وبخش های اورژانس بیمارستان های دانشگاه بیان کرد : پرسنل اورژانس در سوانح و حوادث نخستین مواجهه را با مصدومان دارند و همواره با صبر و بردباری خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت حیاتی سانحه دیدگان دارد به آنان ارائه می دهند.
دکتر « تقی دولت آبادی » به بهبود وضعیت اورژانس با اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت : با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت از سال 93 تاکنون ، تجهیزات اورژانس 115 ارتقایافته ، زیرساخت ها بهسازی و استاندارد سازی شده و خدمات با کیفیت بیشتری ارائه و سطح رضایت مندی بیماران نیز افزایش یافته است.
وی در ادامه افزود :کاهش زمان رسیدن اورژانس به بالین بیمار ، کاهش زمان رساندن بیمار به مراکز درمانی و افزایش تعداد متخصصان طب اورژانس در مراکز اورژانس نیز از اهدافی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.
این مسئول در پایان یادآورشد : در حال حاضر 32 پایگاه ثابت شهری و جاده ای در استان وجود دارد و 190 نفر در بخش اورژانس پیش بیمارستانی فعالیت دارند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.