پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۳۳۷۲ مورد

یكشنبه ١ مهر ١٣٩٧ ساعت ٩:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 1074 نفر )

ماه مهر ، آغاز بهار دانش و پژوهش است و هر ساله با فرا رسیدن آن، عطر شور و نشاط در فضای دانشگاه دمیده می شود و جویندگان علم و دانش را به وجد می آورد تا با شروع سال تحصیلی ، حرکتی پرشتاب را در مسیر پیشرفت های علمی و شکوفائی اندیشه و ایمان آغاز نمایند .
امسال نیز در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به لطف پروردگار صحیفه دانش و معرفت با سرانگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان علم و کمال ورق می خورد و دروازه های بینش و دانایی به روی دانشجویان و دانش پژوهان گشوده می شود و یقینا با همراهی اعضای هیأت علمی فرهیخته و کارمندان متعهد و متخصص ،استمرار موفقیت ها و توسعه هدفمند دانش و پژوهش در دانشگاه رقم خواهد خورد .
اینجانب ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آغاز دلنشین بهار علم و دانش  را به جامعه دانشگاهی، اساتید ، کارمندان و دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزون ایشان را درتمامی عرصه ها از درگاه خداوند متعال خواستارم .

دکتر علی حق بین

رئیس دانشگاه


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

حسنییكشنبه ١ مهر ١٣٩٧ ساعت ١٢:٣٥ ب.ظ

وضعیت دانشگاه و خوابگاه برای جدیدالورود ها واقعا شرم آوره 😠 اینجا قرار بود یه محیط فرهنگی و آموزشی باشه که با این تصمیمات پ اقدامات ناصحیح جنابعالی و همکارانتون کاملا زیر سوال برده همه نیازهای نرمال یک دانشجو را‌.