پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۹۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۴۳۹ مورد

یكشنبه ١ مهر ١٣٩٧ ساعت ٩:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 748 نفر )

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از فعالیت 12 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه خبر داد.

به گزارش وبدا «دکتر ابراهیم زاده» اظهار داشت:انجمن های علمی بنا به نوع رشته های خود ،خدمات بهداشتی درمانی به عموم مردم خصوصا در مناطق محروم ارائه می نمایند.
وی تصریح کرد:انجمن های علمی دانشجویی متشکل از دانشجویان علاقه مند به مشارکت در فعالیت های علمی در یک دانشکده یا گروه آموزشی است و در هر دانشگاه ،متناظر با هر رشته دانشگاهی یک انجمن علمی می تواند تشکیل شود.
به گفته وی  در صورتی که دانشجویان دو یا چند رشته علاقه مند به تشکیل انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای باشند می توانند طبق ضوابط این آیین نامه اقدام نمایند،دانشجویان کلیه گرایش ها و مقاطع تحصیلی یک رشته دانشگاهی، اعضای انجمن علمی متناظر با همان رشته به شمار می روند.
دکتر"ابراهیم زاده" همچنین از دو تشکل دانشگاه تحت عنوان  بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی نام برد و به عمده فعالیت های  این حوزه در بخش های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی  اشاره کرد.
به گفته معاون فرهنگی دانشجویی در ابتدای هر ترم دانشجویان تشکل های دانشگاه  به معرفی خود می پردازند،عضو گیری انجام می شود و ساماندهی آن نیز از مهم ترین اقداماتی است که ابتدای هر ترم از سوی دانشجویان تشکل های مختلف انجام می گیرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.