پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۴۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۳۳۰ مورد


دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دانشگاه پیشگام در عرصه خدمات الکترونیکی و تحول دیجیتالی در مکاتبات اداری استان برگزیده و تقدير شد.

به گزارش وبدا مدير آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه از تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی در راستاي اتصال اتوماسیون دبیرخانه به اتوماسیون مکاتبات دولت در شورای اداری استان با حضور مدیر کل دبیرخانه مرکزی ریاست جمهوری و رییس مجمع مدیران دبیرخانه نظام اداری کشور ،استاندار و نماینده ولی فقیه خبر داد. 
مهندس"حیدر پور "تصریح کرد:در این جلسه که در محل استانداری خراسان شمالي برگزار شد ،از  ریاست دانشگاه ،مدیر آمار و فناوری اطلاعات و مسئول دبیرخانه مرکزی دانشگاه تقدیر بعمل آمد و لوح تقدیری از نهاد ریاست جمهوری اهدا گردید.
مهندس حيدرپور با بیان اینکه ارسال تمامی نامه های اداری دانشگاه بطور الکترونیکی انجام مي شود افزود:تعداد مکاتبات الکترونیکی در سال ۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی به نسبت سایر ادارات بیشتر بوده و عمده فعالیت های دانشگاه در این حوزه سبب کاهش هزینه ها و تسریع در فعالیت های اداری شده است.
 به گفته وی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی موضوع مکاتبات الکترونیکی بطور ویژه در کمیته دولت الکترونیک دانشگاه پیگیری می شود.
وی اظهار داشت:دانشگاه در حوزه دبیرخانه الکترونیکی اقدامات ارزشمندي انجام داده كه از سویی حجم کار پرسنل را تقلیل می دهد و از سوی ديگر سبب شفافیت و تسریع فرایندهای مرتبط با امور مکاتبات اداری می گردد.
وی خاطر نشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی در سال حمایت از کالای ایرانی و با تاسی از فرمایشات و رهنمودهای ارزشمند مقام رهبری و در سایه اراده و برنامه ریزی به عنوان دانشگاه پیشرو در عرصه خدمات الکترونیکی و تحول دیجیتالی در نظام اداری برگزیده شد.
به گفته وي این مهم با همکاری و تلاش صادقانه گروه های شبکه، امنیت، نرم افزار و همچنین کاربران تمامی دبیرخانه های دانشگاه محقق شد. 
وی خاطر نشان کرد :دانشگاه در نظر دارد با اصلاح سامانه های موجود مکاتبات اداری و بکار گیری فناوری های نوین در این مسیر تلاش نمايد.


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 3 نظر

جواد حیدرپورشنبه ٧ مهر ١٣٩٧ ساعت ١٣:٣٤ ب.ظ

wer

جواد حیدرپورشنبه ٧ مهر ١٣٩٧ ساعت ١٣:٣٩ ب.ظ

با تشکر ا ز همکاران محترم

جواد حیدرپورسه شنبه ١٠ مهر ١٣٩٧ ساعت ٩:٢٩ ق.ظ

با تشکر از زحمات همکاران محترم