پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۵۶۶ مورد

شنبه ٢٨ مهر ١٣٩٧ ساعت ١٣:١٩ ب.ظ   ( بازدید : 573 نفر )

نمایشگاه آشنایی با محصولات سلامت محور به مناسبت هفته ملي غذا و پيشگيري از مسموميت ها از امروز به مدت یک هفته در محل سینما قدس بجنورد باحضور مسئولان دانشگاهی و استانی افتتاح شد.

به گزارش  پايگاه خبري « وب دا » مدیر نظارت بر مواد غذایی ، بهداشتی و آرایشی معاونت غذا و داروي دانشگاه گفت: معرفی کالاهای سلامت محور ، نحوه تشخیص سلامت کالاها ، برچسب اصالت کالا ، مشخصات کالاهای سلامت محور مجاز ومعرفی  نشانگر های رنگی تغذیه ای از اهداف برپايي نمايشگاه به شمار مي رود.
دکتر « براتی زاده » ، فرهنگسازي مردم نسبت به شناخت محصولات سلامت محور وارائه آموزش هاي مفيد و مؤثر را از ديگر اهداف برپايي نمايشگاه اعلام وتصریح کرد : بازدیدکنندگان علاوه برآشنایی با کالاهای غیر مجاز موجود در بازار با شیوه شناسایی این محصولات نیز آشنا می شوند.
وي اظهار داشت: عدم آگاهي و اطلاعات در انتخاب محصولات در تمامي سطوح اجتماعي وجود دارد و فقط به قشر ضعيف جامعه محدود نميشود.
وي  از وجود ١٠ غرفه در اين نمايشگاه خبر داد و خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت شناخت محصولات مجاز وغير مجاز وحفظ سلامت افراد ، با آموزش و پرورش و دانشگاه ها نيز هماهنگي هاي لازم انجام شده تا قشر جوان ما (دانش آموزان و دانشجويان ) بتوانند از نزديك از آموزش هاي لازم بهره مند شوند.
رئيس دانشگاه نيز ضمن تقدير از مسئولان وكارشناسان حوزه غذا دارو عنوان كرد: اين نمايشگاه ها بايد در دوره هاي مختلف برگزار شود تا مردم بتوانند راحت تر و با دقت بيشتري با استفاده از نرم افزارها محصولات اصلي را از فرعي و غير مجاز تشخيص دهند.
دكتر" علي حق بين" تصريح كرد: با توجه به حجم محصولات تقلبي ، نمايشگاه بايد گسترش يابد وتواتر آن بيشتر شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.