پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٢٩ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۳۹۷ مورد


سامانه هوشمند مدیریت (سهم ) محصول دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت معرفی می شود.

به گزارش « وب دا » مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با اشاره به اینکه امروزه استفاده از آمار جهت اتخاذ تصمیم گیری های مناسب در بستر تکنولوژی اطلاعات برای هر سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، بیان کرد : دانشگاه های علوم پزشکی نیز برای دستیابی و پیشبرد اهداف حوزه سلامت باید به تکنولوژی جدید مجهز باشد.

مهندس « حیدرپور » در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در مرکز IT دانشگاه ، سامانه جامع مدیریت هوشمند (سهم ) طراحی گردید که نمونه ملی مشابه آن در بازار تا کنون وجود نداشته و این از افتخارات و حاصل همکاری و همدلی این مجموعه است که می تواند به عنوان الگویی برای سایر واحدها باشد.

این مقام مسئول یادآورشد : سرمایه گذاری در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات زمینه ساز توسعه پایدار در کشور و از عوامل موفقیت هر سازمان می باشد.

مدیریت آمار و فن آوری دانشگاه  نیز با بیان اینکه طراحی این سامانه حاصل تلاش بی وقفه همکاران در حوزه IT دانشگاه بوده است افزود : تجمیع دیتابیس های متعدد در دانشگاه و آماده نمودن فضایی جهت اقدامات تحقیقاتی ، ثبت و مدیریت متمرکز داده های آماری، حذف فرایدهای روتین در آمار ، تغییر رویکرد فعالیت ها و فرایندهای آمار ، استفاده از معماری برپایه گراف ، تولید نامحدود انواع جداول و شاخص های آماری ، وجود سازو کار و فرمول نویسی از جمله قابلیت های این سایت است.

مهندس « حیدرپور » درادامه از برگزاری اولین همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت نیز خبر داد و گفت  : به مناسب  روز جهانی آمار (20 اکتبر مصادف با 28 مهر) و روز ملی آمار و برنامه ریزی (اول آبان) غرفه مدیریت آمار و فن آوری دانشگاه در روزهای اول و دوم آبان ماه دراین همایش  در محل سالن همایش های رازی دایر خواهد شد.

این مسئول افزود : در این همایش سامانه هوشمند مدیریت (سهم ) در غرفه دانشگاه معرفی خواهد شد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.