پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۷۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۴۶۵ مورد

سه شنبه ٢٢ آبان ١٣٩٧ ساعت ١٣:٤٣ ب.ظ   ( بازدید : 725 نفر )

شبکه مراکز خدمات جامع بیماران خاص در سراسر کشور راه اندازی می شود .

به گزارش " وب دا " رئیس دانشگاه در حاشیه افتتاح همزمان 59مرکز خدمات جامع بیماران خاص در کشور که به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد ، با اعلام این خبر گفت : در این مراکز خدمات تجمیع شده شامل ویزیت ، مشاوره ، دارو ، درمان ، دندانپزشکی و توانبخشی به بیماران خاص ارائه می شود .

دکتر " علی حق بین " بیان کرد : مرکز خدمات جامع بیماران خاص استان خراسان شمالی نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  حدود ۸۰۰ بیمار خاص در استان خراسان شمالی شناسایی شده اند ، تصریح کرد : در حال حاضر به منظور خدمات رسانی به بیماران خاص استان ، مرکز بیماری های خاص در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد فعالیت می نماید و خدمات ویزیت تخصصی ، خدمات دارویی و آزمایشگاهی به این بیماران ارائه می گردد .

وی افزود : بخشی از خدمات بیماران خاص نظیر ام ار ای ، فیزیوتراپی و... نیز در بیمارستان امام علی (ع) انجام می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با تکمیل ، تجهیز و راه اندازی مرکز خدمات جامع بیماران خاص در استان ، بتوان خدمات تجمیع شده و مناسب تری به این بیماران ارائه نمود و رنج بیماری را تا حد امکان در این افراد و خانواده ها کاهش داد .

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمد علی وارنگچهارشنبه ٢٣ آبان ١٣٩٧ ساعت ٧:٤٦ ق.ظ

با سلام وعرض خداقوت، خوشحال ومفتخریم که در سایه مدیران دلسوز وکارامد ومردمی دانشگاه ،وضعیت تامین بهداشت وسلامت مردم در وضعیت کنونی بسیار مناسب وروبه پیشترفت می باشد.خداوند حافظ شما بزرگواران باشدانشا الله تبارک وتعالی