پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۶۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۸۸۸۹ مورد

دوشنبه ٢٥ فروردین ١٣٩٣ ساعت ٩:٩ ق.ظ   ( بازدید : 1788 نفر )

پیاده روی عمومی شیروانی ها به مناسبتهای هفته سلامت، روز شورا، روزکارگر و روز معلم در 5 اردیبهشت برگزار میگردد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت درمان و دانشکده پرستاری شیروان:

دکتر حسین زارع سرپرست شبکه بهداشت درمان و دانشکده پرستاری شیروان گفت:

پیاده روی عمومی امسال پربار تر و با شکوهتر از هر سال در 5 اردیبهشت به مناسبت هفته سلامت، روز شورا، روز کارگر و روز معلم با همبستگی روسای این ادارات  در شیروان برگزار می گردد.

زارع افزود:با همدلی و همبستگی و با حضور روسای ادارات آقای شیردل رئیس اداره آموزش و پرورش، آقای سعیدی رئیس اداره  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دکتر ساعدی و خانم کلالیان عضو شورای شهر جهت یکپارچه سازی برنامه ها جلسه ای در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار و با همفکری و اتفاق نظر ، تصمیماتی در جهت ایجاد انگیزه شور و نشاط شهروندان اندیشیده شد تا گامی در جهت پیشگیری و پیام های بهداشتی مرتبط با شعار سال وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان" یک عمر سلامت با خود مراقبتی" برداشته باشیم.

شیردل رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با مهم خواندن نقش آموزش در ارتقاي سلامت عمومي گفت: بدون ترديد آموزش و پرورش ابزاري قدرتمند براي هدايت جوامع انساني به سوي آينده اي روشن است.

در ادامه دکتر ساعدی عضو شورای شهر نیز خود را جدای از مردم ندانسته و آمادگی خود را جهت مشارکت در تمام برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان اعلام کردند

در پایان سعیدی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه اهمیت سلامت روانی افراد در خانواده و نهایتا در جامعه می توان گفت فاکتورهای مختلفی از جمله تحصیل، ازدواج و اشتغال می توانند بر این سلامت تاثیر بگذارند.
یکی از عوامل مهمی که شدیداً بر زندگی انسان و سلامت فرد، خانواده و جامعه تاثیر می گذارد اشتغال است.ما نیز خود را در سلامت افراد جامعه مسئول دانسته و تمام تلاشمان را در جهت حفظ سلامت جامعه بکار می گیریم.

جزئیات اجرای برنامه پیاده روی نیز به جلسه بعدی موکول گردید.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.