پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۲۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۸۰۹ مورد

سه شنبه ١٣ آذر ١٣٩٧ ساعت ١٠:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 134 نفر )

کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در شهرستان راز و جرگلان با حضور مسئولین و کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ، پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت و بهورزان شهرستان برگزار شد.

به گزارش « وبدا» معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در این کارگاه یک روزه به تشریح  و معرفی منشورحقوق شهروندی پرداخت و بیان کرد : این منشور با هدف ارتقای حقوق شهروندی و به منظور تدوین برنامه و خط مشی دولت و موضوع اصل ۱۳۴ قانون اساسی، تنظیم شده و شامل مجموعه ای از حقوق شهروندی است که در منابع نظام حقوقی ایران شناسایی شده اند.
دکتر « ابراهیم زاده » در این کارگاه  نهادها و مراجع قانونی ناظر بر رعایت حقوق شهروندی را معرفی و همچنین وضعیت و شاخص های اجرای آن را در کشور تشریح نمود.  
شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان مهم ترین اهداف این کارگاه آموزشی را افزایش آگاهی و تعهد کارکنان و التزام آنان نسبت به رعایت حقوق شهروندی عنوان نمود.
« نعمتی » با تبریک اعیاد فرخنده ماه ربیع الاول به هفته مبارک وحدت اشاره نموده و گفت: زیباترین نمونه وحدت اسلامی در شهرستان راز و جرگلان وجود دارد که مردم با قومیت ها و مذاهب مختلف، شیعه و سنی، آرامش و همدلی پیشه نموده و دست در دست هم فاصله ها را از میان برداشته اند.
وی افزایش روزافزون شمار مسلمین جهان را مایه ترس و نگرانی غرب دانسته و خاطرنشان کرد: دشمنان جهت نابودی اسلام و مسلمانان از صدر اسلام تا کنون از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده اند.
این مسئول به مخالفت های جاهلان با پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، دشمنی با فرزندان و خاندان مبارکش، شهادت امام حسین (ع) و اهل بیتش، فتنه افکنی با ساختن فرقه های مختلف در عصر حاضر همچون وهابیت، خدعه ها و نیرنگ های دشمنان اشاره نموده و اظهار داشت: اما اسلام با این همه از پای در نخواهد آمد.مسلمانان جهان، شیعه و اهل سنت همیشه و در همه حال کنار هم بوده و با برادری و دوستی با دشمن مقابله خواهند کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

حسینیكشنبه ٢٥ آذر ١٣٩٧ ساعت ٢٣:٤٤ ب.ظ

با سلام امیدوارم حقوق شهروندی وامنیت درکشور عزیزمان هر روز پایدار تر وپر شور تر برقرار شود.از زحمات شما وتمامی افراد دخیل در این غرور،وحدت وامنیت تشکر وآروزی سلامتی وسربلندی برایتان دارم