پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۷۶۱ مورد

شنبه ٢٤ آذر ١٣٩٧ ساعت ٩:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 821 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی هفته پژوهش را تبریک عرض نمود .

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا در متن پیام دکتر علی حق بین آمده است :

توسعه همه جانبه ایران اسلامي كه در چشم انداز بيست ساله کشورمان در افق 1404 ترسيم گرديده است ؛ در سايه توسعه علمي و فناوري تحقق مي يابد و اين مهم جز از طريق گسترش فرهنگ پژوهشگري در جامعه ميسر نخواهد شد .

 امروزه در کشورهاي توسعه يافته پژوهش يک سرمايه گذاري استراتژیک محسوب می گردد و در دانشگاه ها بالاترين اولويت به حمایت اعضای هیئت علمی و دانشجويان در امر پژوهش اختصاص داده مي شود و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نیز تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران دستگاه های پژوهشی و فناوری محسوب می گردد.

 بر این اساس توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود و خوشبختانه در سال هاي اخير با پيگيري سياست‌ها و برنامه‌هاي توسعه علمي دانشگاه ، شاهد رشد قابل توجه توليدات علمي بوده‌ايم.

اینجانب ضمن تبریک هفته پژوهش به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتيد و فرهیختگان بر خود لازم مي دانم از خدمات علمی و پژوهشی اين عزيزان در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تقدیر و تشکر نمایم .

امید آن دارم که با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی استان و رساندن کشورمان به اوج افتخار و فتح قله های علمی در جهان باشیم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.