پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۵۹۲ مورد

شنبه ٢٩ دی ١٣٩٧ ساعت ٧:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 1072 نفر )

جشن دانش آموختگي دانشجويان دندانپزشكي ورودي ٩١ دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، رئيس دانشكده دندانپزشكي در اين جشن كه در تالار داريوش بجنورد برگزار شد،گفت: شادماني و جشن امروز حاصل تلاش فراوان و گذراندن روزهاي سخت و پرتلاش دانشجويان و مسئولان دانشگاه است .
دكتر احسان جعفري افزود: تلاش دانشجويان دندانپزشكي ورودي ٩١ محدود به دانشكده نبود و آن ها تمام وظايف و رسالتي كه در بحث آموزش داشتند را با سربلندي و نگاهي فراتر به پايان رساندند .
وي تصريح كرد: اولين گروه دانشجويان دندانپزشكي با توجه به مشكلات و سختي ها ، نه تنها نااميد نشدند بلكه با صبوري ، به اهداف و وظايف اجتماعي خود ادامه دادند و خرسنديم كه امروز ثمره ٦ سال تلاش خود را شاهد هستند.
وي عِرق ملي ،مسئوليت پذيري ، تلاش بي وقفه و هدفمند بودن اين دانشجويان را بي نظير عنوان كرد و اظهار داشت: شركت در اردوهاي جهادي و ارائه خدمات درماني و آموزش هاي سلامتي توسط اين دانشجويان بي نظير بود.
وي عنوان كرد: پايان اين دوره شروع مسئوليت در قبال جامعه براي اعتلاي آگاهي و سلامت مردم است.
وي دانشجويان ورودي ٩١ را لگويي ارزشمند براي ديگر دانشجويان معرفي و تأكيد كرد: اميدوارم از اين پس نيز با آغاز مسئوليت در قبال جامعه خود به عنوان يك دندانپزشك ، همواره تلاش براي رشد و ارتقاء را سرلوحه زندگي خود قرار دهيد .
وي خاطرنشان كرد: باور دارم  نخستين فارغ التحصيلان دانشكده دندانپزشكي ، دندانپزشكاني الگو و نمونه خواهند شد.
معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه نيز در اين مراسم گفت: بهداشت دهان و دندان جزئي از اجزاي اصلي تعيين كننده سلامت مردم و بسيار حائز اهميت است.
دكتر فريمان ابراهيم زاده افزود: اتفاقات بسيار مهمي در زمينه تأمين بهداشت و درمان به بركت پيروزي انقلاب اسلامي در خراسان شمالي رخ داده است.
وي تصريح كرد: تغييرات چشمگيري در حوزه خدمات دندانپزشكي و بهداشت دهان و دندان و شاخص مهم dmft كودكان ١٢ سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي داشتيم.
وي از اجراي طرح وارنيش فلورايد  براي بيش از ١٠٠ هزار دانش آموز طي ٦ ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: از ٧٩ مركز جامع سلامت استان،٤٨ مركز خدمات بهداشت و دهان و دندان ارائه مي دهند.
وي به افزايش چشمگير تعداد دندانپزشكان و راه اندازي دانشكده دندانپزشكي پس از پيروزي انقلاب اسلامي اشاره و خاطرنشان كرد: از ٢٧ دانش آموخته دندانپزشكي دانشگاه ، ١٤ نفر تعهد خدمتي دارند و در آينده نه چندان دور تمام مناطق روستايي از خدمات دندانپزشكي برخوردار خواهند شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.