پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۱۱۱ مورد

سه شنبه ٩ بهمن ١٣٩٧ ساعت ٩:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 428 نفر )

به اطلاع آن دسته از دانشجویان متقاضی وام که درخواست وام خود را ثبت کرده اند می‌رساند:

 

  1. بعد از انجام ثبت نام به پرتال دانشجویی خود مراجعه فرمایید و در قسمت " درخواست های جدید" مطمئن شوید که ثبت نام شما موفقیت آمیز بوده است وحتما در قسمت توضیحات کارشناس اداره رفاه در صورت ثبت ایراد به رفع آن بپردازید.
  2. چنانچه در قسمت "درخواست های جدید" صفحه شما خالی بود به معنای خطا در مرحله ثبت نام شماست و لازم است مجددا اقدام به ثبت در خواست خود نمایید.( توصیه می‌شود دانشجویان محترم ترجیحا از سیستم برای ثبت نام استفاده نمایند در مواردی مشاهده گردیده است که ثبت درخواست با استفاده از گوشی های همراه موفقیت آمیز نبوده است.)
  3. شماره حساب اعلامی به اداره رفاه حتما باید به نام دانشجو و محل افتتاح حساب بانک تجارت باشد.
  4. جهت اعلام شماره حساب نیاز به مراجعه دانشجو به اداره رفاه نیست میتوانید آن را به صورت تلفنی اعلام نمایید یا به کارشناسان محترم دانشجویی دانشکده خودمراجعه نمایید و مدارک خود اعم از "شماره حساب ،تعهد محضری ، کپی قولنامه منزل اجاره (جهت دانشجویان متقاضی وام مسکن)"تحویل دهید تا همکاران محترم دانشکده ها  مدارک را برای اداره رفاه ارسال نمایند.
  5. در قسمت تعداد واحد و معدل در وام های تحصیلی و  مسکن،  واحد های ترم جاری و معدل ترم گذشته ثبت شود .
  6. دانشجویان محترم ثبت تعهد محضری در پرتال دانشجویی جهت استفاده از تسهیلات و همچنین برای استفاده از خوابگاه های ملکی دانشجویی می‌باشد.تاکید می‌شود دانشجویانی که از خوابگاه های ملکی استفاده میکنند چنانچه در سامانه صندوق رفاه تعهد محضری نداشته باشند هنگام فراغت از تحصیل باید تمامی هزینه های خوابگاه را یکجا پرداخت نماییند در غیر اینصورت پایان تحصیل ایجاد نمی‌شود.

متذکر می‌شود مهلت ثبت نام وام ها به علت نزدیک شدن به پایان سال تمدید نخواهد شد. لذا ثبت وام های خود را در مهلت تعیین شده انجام دهید و مدارک لازم را تحویل نمایید تا درخواست های شما تایید گردد.

به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند  زمان ابلاغ اعتبار وام تحصیلی و وام مسکن  در (شروع هر نیمسال تحصیلی)  و  (وام های ضروری و ودیعه مسکن در 6 ماهه اول و دوم سال) می باشد.

مبلغ وام ها در نیمسال دوم 97( ترم بهمن) بدین شرح است: وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد با احتساب  ماهانه 130 هزار تومان و دانشجویان متاهل ماهانه 300 هزار تومان  و  وام مسکن   برای دانشجویان مجرد با احتساب ماهانه 125 هزار تومان و دانشجویان متاهل ماهانه 260 هزار تومان خواهد بود.

تلفن تماس اداره رفاه: 32742411-058 سرکار خانم "فاطمه دلاوری" مسئول اداره رفاه دانشجویان


منبع : مدیریت دانشجویی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.