پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۱۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۹۴۶ مورد

چهارشنبه ١٧ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١٠:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 137 نفر )

جلسه هم اندیشی کارشناسان حقوق و دستمزد و ابلاغ بخش نامه های جدید در سالن شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش " وب دا " مسئول حقوق و دستمزد معاونت توسعه دانشگاه با اعلام این خبر بیان کرد : این جلسه به منظور بهبود عملکرد و هم اندیشی و بکارگیری نظرات کارشناسان حقوق و دستمزد و تغییر ورژن آموزش و قابلیت جدید و آشنایی با گزارش گیری و نحوه ثبت و شناسایی هزینه ها در نرم افزار مربوطه برگزار شد.
" یزدانی " تصریح کرد : بخشنامه های جدید اعم از صندوق بازنشستگی ،ماموریت، عیدی و غیره... ابلاغ شده نیز در این جلسه ارائه شد.
وی در خصوص تعیین میزان پاداش پایان سال کارکنان دانشگاه نیز بیان کرد : مطابق بخش نامه دولت میزان پاداش پایان سال کارکنان دانشگاه  (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت)و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌­ که بطور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ۱۰ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۷ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در نظر گرفته شده است.
" یزدانی " تصریح کرد : پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال ۱۳۹۷ بوده و در هر حال میزان عیدی این­گونه افراد نیز از ۵۰ درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.
به گفته وی تاپایان بهمن ماه لیست اسامی به خزانه داری کشور ارسال و پرداخت پاداش پایان سال در ابتدای اسفندماه انجام خواهد شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.