پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۱۶۰ مورد

شنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١٤:١ ب.ظ   ( بازدید : 220 نفر )

جلسه اتاق فكر روابط عمومي به منظور برنامه ریزی و آماده باش نوروزي در تالار شهيد رجايي ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه ضمن تبريك و تقدیر از تلاش همکاران روابط عمومی دانشگاه طی سال جاری گفت:  سالی که در پایان آن قرار داریم برای مجموعه دانشگاه و مدیریت روابط عمومی سالی بسیار پربار و پویا بود .
مهندس پيمان فيضي با بيان اين كه روابط عمومي دانشگاه در سال ٩٧ خوش درخشيد ، عنوان كرد : مدیریت روابط عمومي دانشگاه يك تيم منسجم است كه با توانمندي ،خلاقيت ، هماهنگي و برنامه ريزي صحيح تلاش مي كند عملكرد خوبي داشته باشد و خدمات مطلوبي ارائه دهد.
وي با اشاره به عملكرد خوب دانشگاه در نمايشگاه استانی دستاوردهاي 40 ساله انقلاب  تصريح كرد:  استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه دانشگاه علوم پزشکی در این نمایشگاه نشانه اثربخشی تلاش این مجموعه بزرگ با دامنه خدماتی وسیع و موثر است.
مهندس فیضی بر لزوم فراهم نمودن زمینه های رضایتمندی و رفاه حال مسافران نوروزي با ارائه خدمات بهينه و اطلاع رسانی صحیح خدمات تاکید کرد و گفت : با هماهنگي این تیم پرتلاش اميدواريم همانند سال هاي گذشته عملكرد خوبي ارائه نماییم و با تهیه ويژه نامه نوروزي ، تيزرهاي  کوتاه آموزشی و هشدارهاي اورژانسی و... در نوروز 98 همراه مردم خوب استان و مسافران نوروزی باشیم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.