پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۶۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۸۲۲ مورد


آيين معارفه دانشجويان جديدالورود دانشگاه در تالار همايش بيمارستان امام حسن (ع) برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا ، معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه در اين مراسم ضمن تبريك به دانشجويان جديدالورود و عرض تسليت سالروز شهادت حضرت ام البنين (س)گفت: دانشجويان بايد نسبت به اجتماع نقش آفريني كنند و حضور فعال و پويایی از علايم و نشانه هاي رشد و پیشرفت به شمار مي رود.
دكتر فريمان ابراهيم زاده خطاب به دانشجويان بيان كرد: به آينده خود اميدوار باشید ، تلاش کنید و ضمن ارتقای مهارت های خود نگران بيكاري نباشيد.
وي از اخذ مجوز جذب ١٩ هزار پرستار در سال ٩٨ خبر داد و تصريح كرد: هر ساله پذيرش نیرو در رده هاي مختلف را خواهيم داشت و در مورد این رشته  هيچ گونه جاي نگراني در زمینه اشتغال وجود ندارد.
مدير فرهنگي دانشگاه نيز در اين مراسم با بيان اين كه عرصه کار فرهنگي نوعي كار عملي است ، گفت: براي انجام كار فرهنگي بايد همه در كنار هم و با همكاري همه جانبه اقدام كنيم .
دكتر صولتي به ضرورت اعتدال در كارهاي فرهنگي اشاره كرد و افزود:  رفتار كردن به شكل حكيمانه و دلسوزانه و جلوگيري از افراط و تفريط در انجام اقدامات فرهنگي  لازم و ضروري است.
وي به بخش هاي مهم فرهنگي دانشگاه اشاره و تصريح كرد: در عرصه فرهنگي هنري ١٦ كانون فرهنگي داريم كه در زمينه هاي ديني ، مذهبي، هنرهاي تجسمي ، اجتماعي ، گردشگري ، هلال احمر و جهادي فعاليت مي كنند.
وي همچنين ضمن معرفي عرصه هاي مختلف دانشجويي، علمي ، ورزشي، مطبوعاتی و.... اظهار داشت: عرصه علمي شامل كميته تحقيقات دانشجویی و انجمن هاي علمي است كه در حال حاضر ١٤ انجمن علمي فعال داريم.
وي از وجود دو تشكل بسيج و انجمن اسلامي نیز خبرداد و عنوان كرد: در عرصه مطبوعات ٢٢ نشريه داريم كه بيشتر مسئوليت و اداره  آن ها به عهده دانشجويان است .
وي خاطرنشان كرد: مشاركت ، همفكري و فعاليت در امور فرهنگي و..... در دانشگاه باعث مي شود با كوله باري از تجربه،  دوران تحصيل رابا موفقيت سپري كنيد.
شايان ذكر است ، در پايان مراسم از همسران شهيدان گرانقدر دانشگاه در سالروز شهادت حضرت ام البنين (س)تجليل به عمل آمد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.