پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۲۹۱ مورد

چهارشنبه ٢٢ اسفند ١٣٩٧ ساعت ٧:٩ ق.ظ   ( بازدید : 177 نفر )

پنجمين جلسه شوراي اطلاع رساني معاونت فرهنگي دانشجويي با حضور همكاران مديريت روابط عمومي دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، معاون فرهنگي دانشجويي در اين جلسه از عملكرد و تحول عظيم حوزه روابط عمومي دانشگاه تقدير كرد و گفت: در حال حاضر عصر، عصر رسانه است و ارتقاء كيفيت و تحول در امور رسانه اي بسيار پر اهميت است.
دكتر فريمان ابراهيم زاده به روند صعودي فعاليت هاي حوزه فرهنگي دانشگاه نيز اشاره كرد و افزود: اطلاع رساني شفاف و صحيح يك اصل مديريتي است و آگاهي از اصول توليد و انعكاس اخبار و فعالسازي سايت يك  ضرورت است .
وي در ادامه بر ضرورت فعال سازي هر چه سريع تر سايت انگليسي معاونت تاكيد كرد.
مدير روابط عمومي و اموربين الملل دانشگاه در اين جلسه ،يكي از رسالت هاي اصلي حوزه سلامت و پايگاه خبري وب دا را آموزش و اطلاع رساني عنوان كرد كه با جديت پيگيري مي شود و فعال سازي سايت انگليسي واحدهاي تابعه دانشگاه را از اولويت هاي بخش بين الملل عنوان نمود.
معاون روابط عمومي دانشگاه نيز در ادامه ضمن تقدير از همكاري و عملكرد خوب معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه ،از برگزاري دوره هاي تخصصي خبرنويسي در سال ٩٨ خبرداد و گفت: با برگزاري اين دوره هاي تخصصي سرعت عمل و انعكاس عملكرد كاري همكاران واحدهاي تابعه بيشتر و بهتر خواهد شد.
دكتر مجيد پورخياط افزود:  ٢٠١ خبر معاونت دانشجويي فرهنگي در سايت دانشگاه بارگزاري شده  و كيفيت مهم ترين ملاك ماست كه در اولويت قرار دارد.
شايان ذكر است، در اين جلسه در خصوص ارتقاي سايت فارسي و راه اندازي سايت انگليسي معاونت فرهنگي دانشجويي بحث و تبادل نظر شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.