پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۲۰۲ مورد

شنبه ٣١ فروردین ١٣٩٨ ساعت ٨:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 608 نفر )

مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: رعایت ۹۵درصدی سیستم مدیریت کیفیت در 85 درصد از آزمایشگاه‌های سطح استان صورت گرفته است.

به گزارش وب دا، دکتر فرزندیان با تبریک فرا رسیدن زادروز حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی ، اظهار کرد: تعداد ۲۴ آزمایشگاه در سطح خراسان شمالی فعال است که ۹ مورد مربوط به بیمارستان‌های دولتی، ۱۰ مورد آزمایشگاه خصوصی و پنج مورد آن درمانگاهی است.
وی با اشاره به دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه امور آزمایشگاه ها، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح منجر به توسعه آزمایشگاه های تشخیص طبی و خرید تجهیزات پیشرفته برای آزمایشگاه ها شد که از جمله می توان به راه اندازی تست های جدید، تدوین سرویس مپ و عقد قرارداد با آزمایشگاه های خصوصی اشاره کرد.
وی ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت آزمایشگاه ها طی سال گذشته، افزود: در سال ۹۷، به صورت رسمی فعالیت بخش پاتولوژی در دو بیمارستان خراسان شمالی آغاز شد که با ارائه خدمت به بیماران منشاء خدمات ارزشمندی گردید .
مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه ،  اضافه کرد: در زمینه مدیریت بهره برداری از آزمایشگاه مرجع سلامت نیز از این استان تقدیر به عمل آمد.
دکتر فرزندیان ادامه داد: برخورداری دائم همه آزمایشگاهای استان شامل مراکز دولتی و خصوصی از مسئول فنی و همچنین وجود تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های خصوصی استان را می توان بخش دیگری از ارائه خدمات مطلوب در این حوزه برشمرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.