پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۳۸۰ مورد

شنبه ٣١ فروردین ١٣٩٨ ساعت ٩:٤٨ ق.ظ   ( بازدید : 654 نفر )

در آستانه هفته ملی سلامت مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت و بخش ماموگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان افتتاح و پروژه MRI بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شد.

به گزارش وب دا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی آئینی پروژه های یاد شده با حضور حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان، دکتر عزیزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.
دکتر علی آرمیده در خصوص پروژه ماموگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، توضیح داد: این بخش در فضایی به مساحت ۱۵ متر مربع و با رعایت تمامی استانداردها و حفاظت ایمنی احداث و راه اندازی شد ،دیوارهای اتاق ماموگرافی سرب کوبی شده و متراژ سالن انتظار ۸۰ متر مربع است.
وی افزود: دستگاه دیجیتالpma100 ماموگرافی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال خریداری شده است.
وی با بیان اینکه تصاویر ماموگرافی با کوچک ترین جزئیات تهیه می‌شود، خاطرنشان کرد: این دستگاه ساخت ایران و طراحی داخل کشور است که دستیابی به این تکنولوژی با وجود تحریم ها ، ما را از تجهیزات خارجی بی نیاز می کند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اشاره به کلنگ زنی پروژه MRI بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز اظهار کرد: این پروژه در متراژ 309 متر مربع با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد ریال و در بازه زمانی چهار ماهه کلنگ زنی شد.
دکتر آرمیده تصریح کرد: با افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت، حدود پنج هزار نفر از جامعه هدف از این مرکز خدمات سلامت دریافت می کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.