پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۶۵۷ مورد

دوشنبه ٢ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٤:٠ ق.ظ   ( بازدید : 613 نفر )

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حوزه ارائه خدمات درمانی و سلامت محور به مردم، معاونت درمان در خط مقدم قرار دارد.

به گزارش وب دا، دکتر علی نظری در جمع همکاران روابط عمومی دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه معاونت درمان دانشگاه بطور مستقیم با مسئله سلامت و درمان جامعه درگیر است، تلاش بر ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت بیماران اولویت اصلی است و اهمیت ویژه ای دارد.
وی ضمن تاکید بر ضرورت انعکاس اخبار این معاونت و تولید محتوا با همکاری روابط عمومی دانشگاه ، خاطرنشان کرد: فعالیت های خوبی در حوزه اطلاع رسانی از خدمات این معاونت آغاز شده است و  امیدواریم با ادامه این روند در افزایش سطح آگاهی مردم جامعه و اطلاع رسانی به موقع اخبار موفق تر عمل نماییم.
معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه همکاران معاونت درمان از پرسنل پرکار دانشگاه هستند، تصریح کرد: روابط عمومی پویا و فعال، قلب تپنده دانشگاه است و با همکاری این حوزه می توان گام های موثری در انتشار اخبار و انعکاس عملکرد خوب همکاران برداشت.
دکتر نظری افزود: امروزه گسترش شبکه های مجازی ظرفیت خوبی را برای اطلاع رسانی فراهم آورده و انتظار می رود به کمک حوزه روابط عمومی فعالیت های رسانه ای ، خبری و  اطلاع رسانی دانشگاه بیشتر و بهتر انجام پذیرد.
دکتر مجید پورخیاط معاون روابط عمومی دانشگاه نیز در این بازدید بر اهمیت اطلاع رسانی به موقع اخبار تاکید کرد و گفت: با بهره گیری متخصصین امر در حوزه های مختلف روابط عمومی دانشگاه ،تمام تلاش ما بر ارائه کار حرفه ای و ارتقای سطح عملکرد است.

 

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.