پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٢٩ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۴۱۹ مورد

چهارشنبه ٤ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٨:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 851 نفر )

سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان بنت الهدی بجنورد امسال جزو 10 بیمارستان برتر کشوری در امر ترویج زایمان طبیعی انتخاب شده است.

به گزارش وب دا، زهرا مویدی در جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی ماما که در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان و بنت الهدی بجنورد جزو 71 بیمارستان برتر کشور انتخاب شده اند که در این میان بنت الهدی در رده 10 بیمارستان برتر قرار دارد.
وی اضافه کرد: به همین منظور به مناسبت روز ماما، رئیس بیمارستان بنت الهدی از وزیر بهداشت لوح تقدیری دریافت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: آمار سزارین ها در خراسان شمالی طی سال97 نیز رضایت بخش و در محدوده طبیعی قرار داشته است.
سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت روز ماما نیز برنامه هایی پیش بینی شده است، افزود: در دانشگاه 140 ماما در حوزه درمان، 235 ماما در حوزه بهداشت و 10 ماما در حوزه آموزش فعالیت دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های رضایت بخش ماماها در حوزه های مختلف در سطح استان، اظهار کرد: بسیاری از مادران باردار در مناطق دور دست به کمک ماماهای کار بلد و با تجربه فرزندان خود را به دنیا می آورند. 
دکتر علی حق بین رسالت ماما را خطیر، حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود ماماهای خراسان شمالی در سال جاری با انگیزه بیشتر و فعالیت جدی تر، دانشگاه را در تحقق اهداف عالی نظام سلامت یاری رسانند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.