پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۱۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۰۸۲۲ مورد


 

 

 

 

 

 

هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با حضور معاونان وزیر بهداشت در پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد آغاز به کار کرد.

دبیر هفتمین جشنواره سراسری شهید مطهری عنوان کرد: این جشنواره به منظور توسعه روش‌های ‌آموزشی جاری در دانشگاه‌های علوم پزشکی، با تدوین استانداردهای مربوط به هر یک از فرآیندهای آموزشی و تعیین معیارهای سنجش و اعتباربخشی فرآیند‌ها و نیر توسعه ابداع و ارائه شیوه‌های جدید آموزش در سطح دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در هفتمین دوره برگزاری این جشنواره که امسال به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، ۵۴۰ فرآیند پس از رقابت درون دانشگاهی به عنوان فرآیند مطلوب انتخاب و به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال شد. پس از اتمام داوری‌ها، ۳۱ فرآیند بر‌ترو سخنران برتر  شناخته شد.

در این همایش صاحبان فرآیندهای بر‌تر به ارائه فرآیندهای خود پرداختند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، از سرکار خانم محبوبه طباطبایی چهر صاحب فرایند برتر کشوری با عنوان " توسعه و کاربرد نگارش و اجرای سناریوهای ایفای نقش در غنی سازی آموزش درس اخلاق حرفه ای دانشجویان پرستاری و مامایی " نیز تجلیل گردید.

 

 


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.