پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۶۳۵۴ مورد

چهارشنبه ٢٥ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١٢:٢٧ ب.ظ   ( بازدید : 618 نفر )

رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر علی حق بین آمده است :

"روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است." مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون حرفه و هنر روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام روز روابط عمومی و ارتباطات ، فرصت مغتنمی است تا نقش و جایگاه هنرهشتم را یادآورشویم و دستاوردهای تلاشگران مجموعه روابط عمومی دانشگاه را ارج نهیم.

بدیهی است در عصر حاضر ارتباطات درون و برون سازمانی نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی ، رسالت خود را در جامعه پررنگ‌تر ایفا نماید .

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مجموعه پرتلاش و سخت کوش روابط عمومی دانشگاه که در جهت تحقق اهداف بلند نظام سلامت کشور و استان با هم افزایی و همدلی فعالیت می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را مسئلت دارم.

 

دکتر علی حق بین

رئیس دانشگاه


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.