پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۰۸۹ مورد

یكشنبه ٢٩ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١٣:٥٢ ب.ظ   ( بازدید : 627 نفر )

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از پیش بینی ساخت 22 واحد مسکونی توسط دانشگاه برای سیل زدگان خراسان‌شمالی در قالب پویش «بهار همدلی» خبر داد.

به گزارش وب دا، دکتر فریمان ابراهیم زاده در جلسه هماهنگی پویش بهار همدلی در دانشگاه، گفت: طرح پویش بهار همدلی حرکتی فرهنگی با هدف نهادینه کردن روحیه ایثار، احساس مسئولیت و تقویت حس همدلی است که توسط وزیر بهداشت کلید خورده است.

دکتر ابراهیم زاده با بیان اینکه در حادثه سیل حدود 60 هزار واحد مسکونی در کشور تخریب شده و یا آسیب دیده است، تصریح کرد: وزارت بهداشت برای تمامی دانشگاه های کشور سهمی را به منظور ساخت خانه سیل زدگان در قالب پویش بهار همدلی تعیین کرده است.

وی تاکید کرد : به تاکید وزارت متبوع و با همت دانشگاه های علوم پزشکی در قالب اجرای پویش «بهار همدلی» ؛ مدیران ،کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به یاری هم وطنان سیل زده می آیند.

وی اظهار کرد: برای ساخت 22 واحد مسکونی، 660 میلیون تومان اعتبار تعیین شده است که با کمک و همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تا بهمن ماه سال جاری تامین خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به مشارکت هیئت رئیسه دانشگاه در این پویش خاطرنشان کرد: دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه نیز عواید حاصل از جشنواره کارآفرینی خود را نیز به این پویش اختصاص داده اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز در این جلسه بر تقویت روحیه همدلی میان کارکنان و دانشجویان دانشگاه با مشارکت در طرح بهار همدلی تاکید کرد.

دکتر پیمان فیضی کمک به سیل زدگان را باقیات صالحات و حسنه ای جاری در زندگی افرادی دانست که در موارد بحران به کمک هم نوع خود می شتابند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.