پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۷۱۴ مورد


 این مراسم با حضور ریاست محترم دانشکده پرستاری مامایی، سرکار خانم طباطبایی چهر ،اعضای هیأ ت علمی ،اساتید، کارکنان و دانشجویان، در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری مامایی برگزار شد .

پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، سرکار خانم طباطبایی چهربا بیان سخنانی، ضمن تبریک روز ماما به دانشجویان، حرکت علمی دانشجویان را بمنظور تحول علمی در سطح دانشگاه و همزمانی آن را با تحول در نظام سلامت  در وزارت بهداشت و طرح رایگان زایمان طبیعی را از اتفاقات بسیار مثبت در روز جهانی ماما دانستند .

ایشان ضمن اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به نقش ماما وهمچنین وزارت بهداشت، مسؤلیت دانشجویان مامایی را در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام سلامت در کشوربسیار خطیر دانسته و عملکرد ماما در جامعه را دارای کارکردی هنری، مدیریتی  و علمی دانستند وموفقیت یک ماما را مشروط به تخصص او در تمام این زمینه ها عنوان کردند . ایشان  بیان داشتند که یک ماما علاوه بر تسلط بر حرفه ی مامایی، باید یک مشاور خوب  نیز باشد. چرا که فعالیت اصلی یک ماما با مشاوره خوب به یک مادر باردار آغاز میشود و یکی از اهداف انجمن علمی مامایی را تلاش در جهت رسیدن به تمامی این اهداف دانستند  .

ایشان عنوان داشتند که تلاش در جهت پیشرفت همزمان تئوری و عمل باید از اهداف عالیه  اعضای انجمن علمی مامایی باشد و خروجی مثبت این هدف بزرگ :رشد، بالندگی و شادابی و خدمت رسانی فعال به نظام سلامت  و همچنین مردم شریف کشورمان خواهد بود .

در خاتمه ایشان ضمن قول مساعدت و حمایت از انجمن مامایی ، خواستار تلاش دانشجویان بمنظور شکوفایی بیشتر اهداف عالی این انجمن نوپا شدند .

 

 


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.